Pán Krajčí, moja ponuka sa neodmieta! !! !

30. mája 2020, ryza1cista1ryza, Nezaradené

Konečne!!

Na toto sme čakali roky.Všetky riadiace pozície by mali dostať odborníci „par excellence“.Som rád,že pán kazateľ Krajčí to pochopil a odvoláva „neschopákov“ v špitáloch jedna radosť.Prečo má byť riaditeľom nejaký doktorík,keď kámo pána ministra má lesnícke vzdelanie.A hlavne má kámo dôveru pána Krajčiho.Aj ja by som rád zapadol do tímu tajtrlíkov pána ministra.Preto mu dávam jedinečnú ponuku.

Som jazykovo fantasticky vybavený:2 svetové,jeden západopeurópsky a jeden východo európsky jazyk.Nepočítam jazyk našich českých bratov.Ten je samozrejmosť.

Varím výborné kávy,skvele skladám puzzle(aj 1000 dielikové),som veľmi slušný šofér.A ako bonus:keď sme boli malí chlapci,tak som vždy najďalej došťal!!!

BERIETE????