„Neviete, kto dnes operuje? Doktor alebo už horár? ?? „

7. júna 2020, ryza1cista1ryza, Nezaradené

Náš slávny vizionár a kazateľ,poverený riadením ministerstva zdravotníctva,odvoláva a odvoláva.

Dôvodom nie je nekompetentnosť odvolaných ,ale pán minister má hlbokú Nedôveru k nim.

O niekoľko dní mám ísť do špitálu na operáciu.Som zneistený.Čo keď´ ich tam medzitým odvolajú.Pôvodne som chcel deň pred operáciou ,ísť osobne do nemocnice zistiť,či sú všetci,ktorí ma budú operovať,stále prítomní.

Potom som to zavrhol.Lebo sa môže pri tej vlne odvolávania ľahko stáť,že ich kazateľ odvolá priamo zo sály.

No a moju pitvu dokončia horár,bagrista a absolventka tanečnej školy….

Týmto sa ospravedlňujem uvedeným povolaniam,nemysím to zahanbujúco!!

Len som za,nech každý robí to,čo vie,čo vyštudoval,a nie,že je kámo niekoho!!!!