Bratislavský progresívny tajtrlík to rozbalil. .

28. augusta 2020, ryza1cista1ryza, Nezaradené

O koho ide???

Poslanec mestského zastupiteľstva hlavného mesta,jeho výsosť pán Berka,sa nakazil koronou .

Iste všetci jeho príbeh,ktorý ,verím,že raz Hollywood zveční formou hororového filmu,poznáte.

Keď som prvýkrát počul o tejto story,,nechápal som.

Poslanec,ktorý by mal byť vzorom zodpovednosti,príkladom pre všetkých voličov,povymetal kvantum putík,discotéku,strelil si návštevu Festu v Nitre atď…

Dnes vraj odstúpil…

Ja že: no hošánku, si frajer,aspoň si ,síce po dlhšom čase,uvedomuješ,že to celé nebolo až tak COOOOL,ako si si predstavoval,ale aj to sa cení.

Kdeže,jeho výsosť,pán Berka neodstupuje z postu poslanca,oni ho len tí jeho progresívni z Tímu Vallo šmarili cez palubu.A on,keďže je „CHARAKTER“,odstupuje z Tímu excellencie Valla.

Dobrá komédia,čo poviete???

Pridám vyjadrenie hovorkyne magistrátu,Kataríny Rajčanovej: „Jeho konanie, a zvlášť, keď už vedel, že môže byť nosičom koronavírusu, je neospravedlniteľné a nie je v súlade s princípmi a s hodnotami poslaneckého klubu,“ uzavrela hovorkyňa magistrátu.

Ja sa pýtam:kto toto volil??

A som celkom rád,že tento „zodpovedný chalaň“ sa nakazil „len“ koronou.

Lebo s jeho životným štýlom mohol dopadnúť aj horšie.

Mysleniu a zdravému rozumu ZDAR!!!