Som hrdý na našu prezidentku

10. októbra 2020, ryza1cista1ryza, Nezaradené

Áno,som.

Je to naša, ľudová prezidentka,ktorá bola zvolená ľudom tejto KRAJINY-NEKRAJINY.A tento týždeň ako jedna z mála hláv krajín na Zemi,ukázala,že si vie vážiť aj obyčajných a jednoduchých ľudí.

S veľkou pompou prijala obyčajnú učiteľku angličtiny z Bieloruska.Húkačky húkali,majáky na autách blikali,novinári šaleli..

Tak romantické.

A to všetko kvôli učiteľke angličtiny,ktorú donedávna nepoznali ani jej vlastní krajania.

Prečo to píšem??Mám dlhoročného kamaráta,Španiela,z Madridu,tiež učí anglinu.

Pozval som ho k nám,na Slovensko.

Asi tak o dva týždne priletí.Je úplne iný človek ako Cichanovská.Učiteľ,veľlmi empatický chlapík,má rád našu KRAJINU.

Rád ho zoznámim s pani prezidentkou.Jazykové bariéry určite nebudú,keďže hovorí okrem angličtiny,ešte 2 jazykmi,a celkom solídne aj po rusky.

Takže sa pani prezidentka nemusí obávať.

Jemu nebudú treba majáky,ochranky,tlačovky.

Z letiska vo Schwechate ho doveziem osobne až pred palác,treba trocha šetriť,nie??

Jediné ,o čo by som ale rád poprosil,aby pred jeho návštevou,tak 2 dni dopredu,vysvietili prezidentkin palác vo farbách španielskej vlajky.

Aby dvorný osvetľovač paláca, prezliekač kabátov súdruh Leško nemal pochybnosti o vysokých nákladoch,budú stačiť dve farby: žltá a červená.To by malo byť lacné…

No a potom,môže pani prezidentka,ak bude chcieť,pokračovať v prijímani obyčajných ľudí ,veselo ďalej.

Veď takých,čo si to zaslúžia je v tejto KRAJINE viac než dosť.

Samozrejme,prídeme v rúškach,nie ako títo dvaja:

 

.