Matovič najnovšie pozýva na testy. Už sa nevyhráža? ?

30. októbra 2020, ryza1cista1ryza, Nezaradené

Pred hodinou v štátnej telke vystúpil nevojak Matovič.Najprv s rúškom,potom ho dal dole.Lebo bol tam vraj sám.Nechcem komentovať tú nádhernu slovenčinu,ktorej dáva nakladačku,ale ,čo ma šokovalo,že so slzami v očičkách a nalomeným hláskom prosil a pozýval občanov Slovenska na zajtrajšie testy.Bez vyhrážok..

Čo sa stalo??Nový Hollywoodsky trhák hľadá komparz??Hlavný herec je jasný.

Aha,ide mu o nás všetkých,o naše zdravie.Inak bude lockdown,či blackout???A milióny nezamestnaných.

On sám vie,o čo mu ide.

Moje zdravie to určite nie je.

V tej istej telke vystúpil aj superman Naď.Takmer tá istá rétorika ako jeho boss.Na otázku redaktorky,či je testovanie bezpečné,odpovedal ,že áno.

Asi preto som minulý týždeň videl 2 nových slovenských kozmonautov Matoviča a Krajčího.

Smelo a odvážne sa promenádovali medzi ľuďmi,ničoho sa nebáli.Keby neboli podtitulky o koho ide,myslel by som si,že som na kozmodrome Bajkonur a prvá čisto slovenská posádka niekam odlieta.

A dnes druhý kozmonaut povedal,že tie používané rukavice budú pravidelne dezinfikovať.Žiadna výmena po každon jednom testovanom.Až po pozitívnom!!Dobréééé!

Na margo vyhlásenia prezidentky o stave „pripravenosti“akcie, prvý kozmonaut už vyhlásil,že sa  stále hlásia  noví a noví vytierači.Už ich chýbajú len desiatky alebo stovky .

Tak koľko:desiatky či stovky??Lebo je trocha rozdiel 90 a 900.

Bude to určite veľmi zaujímavý víkend…

 

https://www.cas.sk/clanok/1045420/matovic-prosi-ludi-aby-sa-isli-otestovat-inak-nam-hrozi-nieco-ovela-horsie/