Práve mi volala Beyoncé Giselle Knowles! !

21. novembra 2020, ryza1cista1ryza, Nezaradené

Sedím si tak doma,vtom volá nejaké emerické,mne neznáme číslo.

Predstavte si ten pocit,že Vám zavolá slávna Beyoncé.

No lapal som po vzduchu,aj rúško som mal na papuli,to mi len priťažilo.

Šmaril som ho dole a začal so speváčkou zdvorilý rozhovor.

Zaujímalo ju hlavne „dobrovoľné“celoplošné testovanie obyvateľstva.Hovorím jej ,že  vantajm not inaf,ale neksttajm totálka,bejby.

Chcela aj infošku,že koľko kôl asi Slovensko plánuje.Ja veľmi nerád odpovedám na otázku otázkou,ale opýtal som sa slávnej speváčky,že či vie,koľko kôl má anglická Premier League??

Ha-ha,nemala ani šajny.Tak hovorím,bejby, čo sme my národ holubičí niečo menej,my to dáme takisto.Predsa musíme minúť tie luxusné testy.

Bola mojou angličtinou unesená.Ja som ako správny džentlmen zas pochválil tú jej.Keď dopiluje ten predprítomný čas,tak to bude ól rajt.

Ešte sa ma pýtala,či nechcem prísť na šnúru.Ja,že nééé,šak mám doma sušák.

Až keď som zložil telefón,tak mi docvaklo,že ma chcela ofkórs pozvať na jej vystúpenia ako krovie.

Teraz už nič neurobím,možno neksttajm!!

Mejbi zavolá aj Rihanna…Budem redy!!