„Samaritán“ Kollár krochká od spokojnosti. ..

11. decembra 2020, ryza1cista1ryza, Nezaradené

Pobyt neukojeného Kollára v bratislavskom policajnom špitáli má 2 obete.Obete doslova a dopísmena.Námestníčka pre ošetrovateľstvo,ktorá sa po eskapádach „ošetrovateliek “ Rezešová a spol.,zastala vlastných sestier,končí ku Silvestru prácu v špitáli.Vraj jej ponúkli iné uplatnenia,viem si živo predstaviť,aké.Nezobrala to a dáva výpoveď.Robila tam 35 rokov.Ani sa jej nečudujem,že odchádza.Ja osobne by som sa dogrcal len pri denno-dennom pohľade na toho riaditeľa Deleja.

Čo toto musí byť za človeka??

Nechal padnúť dve sestry,kvôli stádu sociálnych pracovníčok,ktoré si poplietli nemocnicu s bordelom??!!

Samozrejme,že „Lešenár“ v týchto 2 vyhadzovoch má svoje „kompótové“ paprče čistučké ako sniežik na Donovaloch…My ovce tomu absolútne veríme a žerieme ho.

Pozrel som si posledné dve videa Kollára,kde má okolo gebule omotaný dáky fialový fírhang a divoko gestikuluje a trepe rukami a nechápal som…

Toto je predseda parlamentu samostatnej demokratickej Slovenskej republiky???Potom sme ešte hlbšie v ….,než som predpokladal.

HNUS na štvrtú…

Je jasné ,že táto kreatúra neodstúpi,ani keby …Ale to,čo sa stalo,hádam otvorí rozospaté a zasnívané očičká jeho Fan clubu…

Držte sa ,normálni Slováci!!!