Komédia made in Slovakia : Ako novinárky naháňajú arogantného Matoviča .

19. decembra 2020, ryza1cista1ryza, Nezaradené

Minútové video,ktoré stojí za to.Najprv som myslel,že to točí Pročko,len tak z nudy, nejakú Skrytú kameru.

A nie,ono nám Matovič,vraj pozitívny, uháňa po ulici ,sledovaný stádom ochrankárov.

A za ním,bežiace a vreštiace novinárečky z mienkotvorných médii.Nedobehli ho.Strááášne slabá kondička,pipenky…

Normálne by som tie „novinárečky“aj poľutoval,ale tentoraz pri pozretí tejto komédie som sa len škodoradostne usmial.

Dievčatká žnú len to,čo samé zasiali.Ony a ich chlebodarcovia.

Ak ste si pozreli hocijakú tlačovku s Matovičom,a to ich za tých 10 mesiacov boli stovky,tak ani na jednej sa žurnalistická „ELITA“ nepýtala na podstatné veci,nikdy nekládli aj provokatívne otázky.

Servílnosť a neprofesionalita,ba až stupidita…To sa rovno mohli pýtať,či  Matovič doma pestuje ruže alebo gerbery.

Aby som vedel,čo mám zasadiť…

Dúfam,že si s nimi Matovič ešte častejšie vytrie r.i.ť.

Zaslúžia si to.

A ináč,dievčence,vraj žurnalistky,teraz,keď už je ten „logdaun“,máte jedinečnú šancu zlepšiť tú Vašu podpriemernú kondičku.Možno ho nabudúce dobehnete.

https://www.facebook.com/pressdennik/videos/131710175295586/