Kritická infraštruktúra: Cibulková, Nicholsonová, Navara. . . Zdravotníci, veď majte pochopenie! !

10. januára 2021, ryza1cista1ryza, Nezaradené

OMG,to mi spadol kameň zo srdca.

Cibulková a jej mopslík alias výťahový fotograf Majkl už určite neumrú na koronu.

Moje nervy,no to by bolo,keby sa takým hviezdam niečo prihodilo.

A našťastie ani Ďurišová -Nicholsonová.Všetci sú už zaštepení.Vraj aj sťahovač treniek „autobusár“Vladino.

To by bola tragédia,keby sa niekomu z nich niečo v súvislosti s koronou prihodilo.

Ľudia,šák majte trocha empatie…

Hneď by ste len kydali,urážali.

A čo by ste robili,keby Domina a jej tajtrlík už nikdy, ale naozaj NIKDY nevycapili na fasabúk alebo instoš žiadnu fotečku z ozrkadleného výťahu??Úprimne,veď by Vám to chýbalo.

Čo by ste robili bez jednej z najlepších europoslankýň v dejinách Európy,našej šarmantnej Lusy??Kto by nás v tom Bruseli tak vehementne hájil,do poslednej kvapky krvi??

Veď slávnejší od Lusy je ešte možno Napoleon,ale potom…Určite ona.

A že vraj bol tam náhodou aj Vladi???No treba veriť aj na náhody,ovce hlúpe.Futbalisti sa kvalifikovali na ME a Vladi tam bude superstááár.Nezabudajte,že bude lepšie.Vlastne už je.Veď aj rakúske politické hviezdy si k nášmu vysokocenenému a žiadanému školstvu našli cestu.

Aj rezignujúja ministerka Aschbacherová mohla robiť doktorantúru niekde v Cambridgi,ale dala to na Trnavu.Prečo??Lebo nám verí,vie,že sme top v Európe.

Určite aj ten nezištný dobrodinec zo špitálu,ktorý tam pretlačil Domču a Majkla,to urobil z lásky k blížnemu…

Len som v šoku,že ošetrovateľka Rezešová ešte nebola zaštepená.Ako tá k tomu príde??Stará sa o kritickú infraštruktúru,aj lešenie glancuje,a nič??

Bodka.

#Nepokazteimto

P.S. ešte na pobavenie vyjadrenie Cibulkovej:“Je mi veľmi ľúto, že som sa nechala voviesť do omylu, keď som sa pri sprevádzaní blízkeho v nemocnici len informatívne opýtala, v akom období by sme mohli prísť na rad pri očkovaní,“ uviedla.

Verííííme,dievča,veríííme.