Založ si blog

Matovič si zaspomínal na FB. ..

Matovič,sediaci v kresle predsedu vlády,si užíva vládnutie plnými dúškami.Nejakých 7 tisíc mŕtvych,neva,život ide ďalej.Stíha všetko.Po 7 týždňovej absencii v boji s koronou,zhrozený zisťuje,že tí vedci to totálne pohnojili,tak musí znova prevziať opraty do svojich paprčí.A ako ináč,stíha informovať svoje FANINKY na fasabúku.Pred 2 dňami si spomenul na milý diktát od školáka Timka,ktorý si vycapil na svoj FB.

Dnes ,po vyše roku,by sa patrilo,aby veštec Timko aj s jeho mamičkou,napísali aj druhý list.

Ušetrím premotivovanej  materi jej čas,urobím to miesto nej:

Mili pan premier!

Pýšem vam po roku,jak sa my darý.Som rat,že ste priemerom tohto štatu.

Sedým sy doma,mam dyštančne viučovanie.Pači sa my to.Natajnoša,ked ma mama nevydi,hrám na kompe nintendo.Je ze mna profýk.Aj to dyštančne viučovanie je kuuul.Pani učytelka ma chvali,že som jeden s najlepšých žiakou.Kebi cez tu kameru vydela,jak my mama nosý ulohi,plazý sa po Kovrale,jak vojaci s mojych hier.Už ma uplne sedrané kolena,ale čo už.Ona sa rada obetuje.

Už nykedi ynokedy nescem bit ynakšejši jako vi.Vi sce moj vzor.Učým sa aj po anglicki,aj po francuski,aby sem mohol komunikovat s panem Marcinem.

Mama je doma,zavrely reštiku.Aj tato je doma.Maju novi fetýš,chodia sa každích 72 hodyn dobrovolne špajchlovat.Aj zajtra pojdu.Mame f kuchini taki plan kedi se ide.Šak sme zodpovedný.A nesceme sy to pokazyť.

Prečo vam pyšem,pan premier?Mal som v mojej yzbe cez celu scenu obrovski plagiat z vašou osobou.Dňes som ho našiel celi roztrhani.Vydel som vichadzat s yzby mojho tata,ale ten povedal,že to bol Prjevan.Tak sem zbehnul po schodoch,že kto je,ten pan Prjevan.Ani na jednej schranke nebolo take meno.Tak som f pomikove.Preto vas scem poprosiť,či my nepošlete druhi plagiat s vašou podobyznou.

Nedajťe sa odradiť timi škaredimi niktošmi.Mislym Fycyho a Pellegrynyho.Mi vam verýme.Teda mama a ja.Tato už velmy nie.Dršťe sa pan premier.

www.facebook.com/igor.matovic.7/posts/10221541337735277

 

Romana by to mala ťažké, keby Janulka vytasila žolíka. . .

25.09.2022

Normálne som sa ,prvýkrát v živote,určite aj naposledy,bál o život politicky aktívnej osoby.Nepíšem politika,pretože včerajší súboj MMA bojovníčiek Bitóovej a Tabákovej v nejakej „Jedovej chýši“,to nebol hysterický záchvat a boj političiek ,keďže ani jednu z týchto dvoch nepokladám za političku,ale to bola scéna,ktorú vidím denno-denne u mňa [...]

Ej bisťu, ešteže máme toho Supermana magistra Husára. . .

24.08.2022

Mgr.Husár ,vyštudovaný telocvikár spod Vysokých Tatier ,momentálne, ešte cca 7 dní,oxidujúci ako štátny tajomník na ministerstve,ktoré vedie,tiež cca 7 dní, nejakým nedopatrením, vlasový dizajnér ,sa nám rozohnil.Magisterko je veľký fasabúkový fanúšik,a tak mastí statusíky jedna radosť.V jednom z posledných,dúfam,že naozaj z posledných,sa nám obul do ,dnes už [...]

Je technicky možné, aby Ďurišová-Nicholsonová prerazila dno? ?

21.01.2022

Dvanásť rokov v politike.Najprv v tej našej,teraz v tej európskej.Stále taká istá,ako bola aj na začiatku.Dnes sa takí ako ona,radi nazývajú Kontroverzní.Neviem,či táto arogantná,sebastredná kreatúra sa dá nazvať političkou.Čo sa ale s určitosťou dá nazvať ako tutovka je fakt,že táto persóna sa dokonale vie uživiť politikou.Ako kopa ďalších,ktorí nám pobehali [...]

Fico, Kmec

Peniaze z plánu obnovy môžu byť podľa Fica štartom veľkých modernizačných programov

26.04.2024 13:54

Premiér Robert Fico to uviedol po pracovnom stretnutí s podpredsedom vlády SR pre Plán obnovy a odolnosti a využívania eurofondov Petrom Kmecom.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

PS organizuje ďalší protest, vláda podľa hnutia valcuje Slovensko po vzore autokratov

26.04.2024 13:30

Hlavnou témou protestu je boj proti ovládnutiu RTVS.

Andrej Danko, semafor

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43, aktualizované: 13:04

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Antony Blinken / Si Ťin-pching /

USA a Čína musia byť partnermi, vyhlásil prezident Si na stretnutí s Blinkenom

26.04.2024 12:24

Americký minister zahraničných vecí, ktorý v piatok končí návštevu Číny, predtým rokoval so svojím čínskym náprotivkom Wang Iom viac ako päť a pol hodiny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 63
Celková čítanosť: 503554x
Priemerná čítanosť článkov: 7993x

Autor blogu

Kategórie